Телефон за връзка:

   0886259600

Условия за доставка

Поръчките се обработват до 2 работни дни (считано от работния ден, следващ деня на поръчката).

  1. Доставка се извършва само след като наш служител се свърже с Вас и Вие потвърдите поръчката!
  2. Доставки не се извършват в неделя и официални празници!
  3. За момента доставки се извършват само на територията на България.
  4. Цената на доставката се изчислява автоматично от системата на Спиди  при направата на самата поръчка и Вие я виждате преди да я потвърдите окончателно. При правенето на поръчката изберете офис на СПИДИ , който е удобен за Вас или попълнете адрес на който искате да получите пратката!

Поръчките пристигат за 1 работен ден след потвърждаването на поръчката /ако има офис на Спиди  в населеното място/. В селищата без офис на куриера, пратките пристигат в определените дни за разнос.

Не забравяйте, че при получаването на продукта може да се възползвате от опцията „ПРЕГЛЕД И ТЕСТ”. Тоест преди да платите наложеният платеж, може да прегледате и пробвате продукта и ако не сте удовлетворени, връщането става веднага като заплатите и доставката в обратната посока,по този начин ще избегнете процедурата по връщането.

Плащането се извършва с Наложен платеж,  и в момента на доставка на пратката. Плаща се на представителя на куриерската служба, след което той щи Ви издаде фискален документ. Задължително е да запазите този документ, защото ще Ви е необходим ако по някаква причина решите да върнете закупеният артикул.

МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ РЕКЛАМАЦИЯ ИЛИ ЗАМЯНА?

ОНЛАЙН магазин Lorena дава възможност, ако не сте удовлетворени от закупената стока да я върнете или замените в 14 дневен срок от датата на получаване при условие, че продуктът е в оригиналния си вид и качество - не е носен, рязан, пран, гладен и е с оригиналните си етикети на магазина. Разходите по връщането или замяната са за сметка на клиента! Моля да ни информирате за желанието си да върнете или замените определен артикул, като се свържете с нас на тел. 0889623500 /10:00 -18:30/. След, което ни изпратете продукта обратно .

 

Разходите по връщането са за сметка на клиента!

Приемат се пратки, върнати в 15 дневен срок, след датата на получаването!

При установяване на дефект, разходите по връщането или замяната са за сметка на магазина!
Стоки подлежащи на връщане или замяна са тези, които не са ползвани или преминали никаква обработка/пране, гладене, рязане и други действия нарушаващи тяхната цялост, както и премахване на вътрешни и външни етикети/.При установяване на щета нанесена от ваша страна, стоката Ви се изпраща за ваша сметка!

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки